Bezoek van vriendinnetjes - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu Bezoek van vriendinnetjes - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu

Bezoek van vriendinnetjes

Blijf op de hoogte en volg

29 April 2015 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Hola,

jaja eindelijk was de dag er dat mijn vriendinnetjes hier heen kwamen!,
eerst moest ik nog gewoon stage lopen! omdat er weinig werk was mocht ik om 1 uur al gaan en was ik thuis afgezet met de ambulance!

toen heb ik nog even gepoetst zodat het er netjes uitzag, daarna ben ik nog even een middag dutje gaan doen! (siësta) moet wel een beetje als een Spanjaard leven he.
daarna waren mijn huisgenootjes ook weer thuis, daarna zijn we boodschappen gaan doen en rond 6 uur zijn we eten gaan maken en gaan eten.
daarna zijn we ons klaar gaan maken en zijn we naar Benidorm gegaan daar hebben we nog rond gelopen en even bij het strand gezeten.
omdat mijn vriendinnen pas laat aankwamen kon ik niet meer met de bus hun ophalen daarom reed er een andere student met mij mee die hier met de auto is! hij kwam mij in Benidorm ophalen, toen wij we eerst nog even terug naar mijn buren gegaan omdat het hun laatste avond was zijn we nog even daar iets gaan drinken! toen zijn we mijn vriendinnetjes op gaan halen! en jahoor ik was netjes optijd op het vliegveld, waren hun eerder geland dus stonden ze toch al wel 1 hele minuut op mij te wachten! hahahaha.

maar wat een dagen heb ik gehad met hun heb super genoten! heb ze de leukste en de mooiste dingen laten zien hier in Benidorm en omgeving! een leuke jeep safari gehad, lekker gegeten, lekker opstap geweest en vooral lekker genoten!!!
en ja toen was ut alweer zondag nacht! tijd om te vertrekken! ze werden door de zelfde student weer naar het vliegveld gebracht, omdat er iemand mee reed ben ik thuis gebleven en heb ik ze hier gedag gezegt!
1 geluk zat er aan! over 6 weekjes ben ik alweer thuis dus zie ik ze weer!
vond het toch even moeilijk toen ze eenmaal weg reden!
maar goed ook dat hoort erbij!
gelukkig heb ik bericht gehad dat ze veilig op het vliegveld waren en daarna dat ze veilig geland waren in Nederland!.


dat was het dan alweer! meer heb ik niet echt te vertellen!
oojhaa nog 2 dingen!!
1 jaja wat ben ik hier blij om! mijn zus komt mij hier ook nog opzoeken!!!!!! ze komt de laatste dagen en vliegt met ons weer mee naar huis!
&
2! ik kan jullie verzekeren ik kom gewoon terug naar Nederland! de vliegtickets zijn geboekt! 12 juni landen we smorgens weer in Eindhoven dus zijn we weer op Nederlandse Bodem na 4,5 maand!!

nou mensen dat was het dan echt mensen ik heb niks meer te vertellen! niks spannend teminste! vertellen kan ik nog dagen haha!

jullie horen wel weer van me!

Adios!! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 3751

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 14 Juni 2015

buitenlandse stage

Landen bezocht: