Dag van aankomst! - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu Dag van aankomst! - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu

Dag van aankomst!

02 Februari 2015 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Nou daar zijn we dan in Spanje! Vanaf 3 uur vannacht al wakker! Om half 5 op Eindhoven AirPort waar familie en vrienden ook nog even afscheid kwamen nemen! Pff was toch even zwaar dat afscheid nemen!
Daarna hup het vliegtuig in en richting Spanje!
De reis ging best vlug voorbij! Eenmaal in Spanje aangekomen werden we opgehaald door Eef en Laura! En op naar Benidorm daar een nie-nummer aangevraagd en verder naar Alfaz del pi, naar het appartement! Een mooi appartement, een mooi uitzicht en mooi weer! Ja tis echt nog wel fris door de wind vooral!
Nou eenmaal het officiële achter de rug zijn we boodschappen gaan doen! Want ja we hadden nog niks in huis natuurlijk!
Daarna hebben we even lekker gegeten ja de eerste pizza was dan wel aangebrand maar daarna ging het goed! Hahaha
Daarna Zijn we even gaan rusten en spullen uit gaan pakken!
Ook hebben we vandaag meteen handdoeken gehaald en alles voor in huis!
Daarna lekker wezen uiteten!
En vanwege de lange en vermoeiende dag toch maar besloten om gezellig met z'n 3tjes een avondje thuis te doen met een drankje en een chipje! Lekker lui voor de buis!!!
Morgen even Benidorm verkennen!!!! En woensdag onze introductie op onze stage's ik ben toch zo benieuwd!!!!!

Nou mensen door de vele indrukken en nog moeten laten bezinken allemaal kan het goed zijn dat ik dingen ben vergeten hahaha!!!! Maar eind deze week of begin volgende week zal ik wel weer een berichte schrijven!!!!

Xxx

• 03 Februari 2015 - 09:57

Susanne Van Der Aalst:

Hallo anneke en jill

Ik lees jullie reisverslag Allebei om zo goed op de hoogte te blijven.
    Fijn om te horen dat jullie veilig geland zijn.
    Het weer kan in spanie de komende tijd Allen maar mooier worden .

Nu hopen dat het eten koken nog een beetje lukt.
    Ve plezier meiden

Liefs susanne

• 03 Februari 2015 - 11:10

Anne Kienhuis:

Nou klinkt goed Hanneke! Geniet ervan en heeeeel veel succes morgen op jullie eerste dagje stage xxx

• 09 Februari 2015 - 23:00

Vera:

Heel veel succes en in fijne tijd daar. Geniet ervan !