wisseling van afdeling. - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu wisseling van afdeling. - Reisverslag uit l'Alfàs del Pi, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu

wisseling van afdeling.

Door: hanneke

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2015 | Spanje, l'Alfàs del Pi

Hola Mensen,

vorige week was alweer mijn laatste week op de ambulance!
ik heb een zeer leuke tijd gehad op de ambulance veel dingen gezien, heftige dingen en minder heftige dingen! maar zeker allemaal interessant! ik heb dan wel niet in Nederland op de ambulance gezeten maar toch zie je dat er veel verschil zit tussen Nederland en Spanje!

omdat nu onze laatste 3 weken zijn aangebroken op stage en je op een nieuwe afdeling zeker 3 weken de tijd moet nemen om te wennen is er besloten dat wij terug naar onze oude afdeling zouden gaan, dit omdat je dan niet meer hoeft te wennen omdat je iedereen al kent en de werk wijze van de afdeling al kent.
vandaag ben ik dus begonnen op mijn oude afdeling weer! vanmorgen toen ik binnen kwam herkende ze me allemaal nog en vonden ze het allemaal leuk dat ik terug kwam.
ik had eigenlijk verwacht dat ik toch weer zou moeten wennen omdat ik er een aantal weken niet was geweest maar ik zat meteen weer in de routine en wist wat en wanneer ik dingen moest doen!
het was vandaag erg rustig op de afdeling meer dan de helft van bedden waren leeg waardoor we dus niet veel hadden te doen! dus de dingen die we moesten doen deden we eigenlijk ook allemaal met z'n 2e, anders waren we veel te snel klaar!

op de afdeling sta ik nu dus nog 3 weken en dan zit mijn stage in Spanje er alweer op het is zeer snel voorbij gegaan! ik heb nu in totaal nog 10 stage dagen! dat zijn er niet veel meer het is nu dus voort echt aftellen!

na die 3 weken heb ik nog 1 weekje vakantie hier in Spanje en daarna vliegen we alweer naar huis! toch kijk ik daar ook wel weer een beetje naar uit! dan zie ik al mijn vrienden en familie weer die ik ook 4,5 maand niet gezien heb!

nou de laatste 3 weekjes nog even knallen en dan zit het erop! dan thuis nog even knallen om ook ervoor te zorgen dat ik mijn diploma haal!

nou mensen dit is het weer voor deze x! jullie zullen nog wel van mij horen!

Adios!! Xxxx

  • 18 Mei 2015 - 20:41

    Tante Diny:

    Hoi Hanneke
    De laatste loodjes. Veel succes.
    Er zal een oma zijn, die erg blij is,, als we 3 weken verder zijn
    Gr. Tante diny

  • 18 Mei 2015 - 23:06

    Mama:

    Heeey meisje

    Ik zal weer heel blij zijn als je weer veilig thuis bent xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 3758

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 14 Juni 2015

buitenlandse stage

Landen bezocht: