YES Kwaliteitsproject gehaald! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu YES Kwaliteitsproject gehaald! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu

YES Kwaliteitsproject gehaald!

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2015 | Spanje, Benidorm

Hola Mensen!!!!!!

jaja vandaag was een spannende dag! vandaag had ik mijn kwaliteitsproject!
eerst gingen we vanmorgen onze werk kleding inleveren op stage en ons afscheidskadootje geven! (stroopwafels en drop we zijn tenslotte nederlands)
daarna zijn we naar de winkel geweest hier een stukje verder om dingen te halen voor de bqq en taart voor als ik het zou halen.
toen we thuis kwamen was ik al erg zenuwachtig! wat bleek Laura had vertraging dus mijn presentatie werd later gehouden!
nou ze was er en we zouden beginnen omdat Francy (mijn lerares) mee wilden kijken vanuit nederland zouden we dit via skype doen! natuurlijk op deze momenten werken het weer niet perfect dus had ik weer 10 min. vertraging!
uiteindelijk begon ik en was ik erg zenuwachtig! de presentatie was goed gegaan en ze vonden het allemaal erg interessant! iedereen was tevreden! ook Francy & Laura! DUS!!!! IK HEB HET GEHAALD!!!!!!!!!! En afgesloten met een goed! wat was ik opgelucht! eindelijk iets gehaald waar ik zo lang aan heb gewerkt! zoveel voor heb gedaan en zoveel stress om heb gehad!

nu is het alleen nog maar mijn verantwoordingsverslag en mijn CGI en daarna is het diploma in de poket! als het goed is teminste!!!!

nou mensen dit wilde ik even met julliie delen!!!!!

en en en Morgen komt mus zussie hier heeen!!!!!!!!

nog 4 daagjes en ik ben weer op Nederlandse bodem!

Groetjes en Houdoe he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 3759

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 14 Juni 2015

buitenlandse stage

Landen bezocht: