Laatste uurtjes!! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes!! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van H-essens - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes!!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2015 | Spanje, Benidorm

Hola,

Nou de laatste uurtjes zijn aangebroken!!
Nog 2 dagen heerlijk genoten hier!!! Terwel m'n zussie er was! Vandaag is dan echt onze laatste dag! Koffers inpakken laatste spulletjes kopen en alles natuurlijk ook even opruimen!
Wat heb ik een top tijd gehad hier! Zou het voor geen goud gemist willen hebben!!
Veel geleerd, veel gedaan en ook zeker veel gezien!
Veel nieuwe, leuke mensen leren kennen! En ook leuke nieuwe vriendschappen ontstaan! Het voelt toch wel een beetje als familie wat je hier hebt!! Je kon altijd bij iedereen terecht als het nodig was!!! Iedereen stond en staat nog steeds voor iedereen Klaas! Wat zal ik iedereen en alles gaan missen! Maar het was top!
En aan al het leuke komt een eind! En dat einde is nu voor ons aangebroken!
Nu allemaal nog even lekker douche, alles klaar zetten en dan komt dadelijk iedereen nog even afscheid nemen hier bij ons! Vanacht om 5 uur worden we hier opgehaald! En als het goed is zijn we dan om half 10 morgen vroeg weer op Nederlandse bodem!!
Kan ik eindelijk m'n familie en vrienden weer zijn! Die heb ik natuurlijk wel gemist hier!!

Nou mensen ik ga m'n laatste spulletjes in pakken en lekker douche!!!

Zo of spreek jullie gauw!! Morgen ben ik er weer Hihi


Adios & HOUDOE

  • 11 Juni 2015 - 19:05

    Marion:

    Staat nergens ohhhh heb tante marion wel heel erg gemist dikke kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 3760

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 14 Juni 2015

buitenlandse stage

Landen bezocht: